2.4

Den andre i fjärde betyder att årets enda skämtdag är över o man får nu vänta ytterligare ett år...
kul att ni kikar in i bloggen,, upptäckte att det var ett par stycken som drogs med av årets aprilskämt... hehe
Nej jag har inte gjort någon ny tatuering, men det kommer att komma så småningom så var inte besvikna kära ni....

gårdagen bjöd på mycket sol, svett, skratt o tårta......
Lägger här upp lite bilder från en av gårdagens händelser....
Vernissage som det fint heter betyder egentligen öppningscermoni för konstutställning.......
o för er som är intresserade finns dem underbara verken kvar i söndrums bibliotek fram till den 16:e april....



konst är fantastiskt och jag tror att det är någonting individuellt..... men något som man också kan dela med sig
på olika vis om ni förstår hur jag menar....
Även kockyrket är en form av konst, ett hantverk där man jobbar både med händer, ögon, och kreation....
men min underbara mormor.. så himla duktig....min alldeles egna picasso.... :P

hoppas alla passar på att njuta nu när solen äntligen hittat till sverige igen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0