En vårfin Henrik sa doktorn...

var hos doktorn idag och plockade bort diverse leverfläckar.... *aj aj*...
Inte alla som har sytt i sin manlighet *skrattar*
Doktorn sa iallafall att jag blev vårfin efter lite "vårstädning", haha...
Vill ni se.??, nej jag tror inte det.. haha

Göteborgsvarvet börjar dra ihop sig....
Måste gått bra för mig förra året eftersom jag startar i startfält 4 iår.... gäller at ta sig upp tidigt *gäsp*
Efter lite sjukdom o stygn o sånt har inte träning vart lika hård iår dock......
Inom 2 timmar borde man väl klara igen...eller??, haha, ja vi får se.. :P....

I söndags var jag ute en sväng hos våran lokala grönsaksleverantör... det är en speciell
känsla man får för råvororna när man får gå o klämma jord, lukta på färsk kummin och se
hur strandmållan börjar titta upp ur sanden.... *mysigt*...
bjuder på lite mysiga örtbilder jag tog.....


Kanske fick jag lite nya ideer ?? oh ja,,,-det snurrar i min skalle.... hehe....
Lite bilder på förra veckans leklusta i köket.... Ni minns att jag höll på med lite ärtband o grejjer....
Skapade här lite Hav möter jord.....
Rimmad Gösrulle med salt och band på grön ärta..... *smarrigt var det*


Mycket gröna bilder nu när våren tittar fram.... inte konstigt med så mycket pollen man
har i hals, näsa och öron.. haha.....

Lyssnade på P3 som vanligt och dom hade röstat fram världens bästa låt.....
Vad lyssnade man mycket på i sina dagar... jo Iron Maiden....
Alla affisher på eddie man hade uppe på väggarna i pojkrummet..... oslagbart :P


nedan som följer..... vad som sägs vara världens bästa låt genom tiderna.....
avgör själva....




Bättre en mjuk kulglass än en kul mjukglass tänkte jag och fortsatte jobba......
Vilken är då världens bästa bil ???
Ingen aning...men om jag får drömma lite så skulle det nog får bli en
porsche 997 cab...... då kan man ju glida runt 4 stycken.....
Man säger ju att delad glädje är dubbel glädje...vad är då inte 4 personer.. haha**
Bjuder nedan på lite sköna porschebilar....


Nice nice***
Det bästa till sist....
Hur snyggt är det inte med en vit bil.... hur rent som helst.... denna i cabbe modell...inte helt fel :P
kanske lyxat till han med lite lambo dörrar... haha...*


Inte fel att drömma lite och hoppas på att den där lottoraden kanske någon dag slår in.....
Åh andra sidan är jag inte besviken över dagens tillstånd.....
.. jag uppskattar verkligen det jag har... att man mår bra och att alla
i min närhet lever och mår bra.. det är det enda som är viktigt... resten är bara materiella ting.. glöm inte det....

Nu är det dags att återgå till mitt lite mer realistiska liv....., men det var kul o skriva av sig några rader...
Nu skall jag ta mina stygn och lira lite tv-spel.... ack så roligt med sladd o dosa... :P

Hoppas ni alla får en toppen onsdag.......
kan ju inte må så mycket bättre med det här sommarvädret..kanske skall ladda upp med lite god saft??!!..hmm..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0