Egetproducerat material.......... :P

Tänkte att jag ville göra någonting roligt så här en vanlig dag...
En bild säger ju mer än 1000 ord säger dom så jag har satt ihop lite roliga bildkollage...

*självklart är det lite skön musik till....

Första filmen gjorde jag igår när jag var trött på detta enormt kalla, kyliga väder...
långtar såååååå mycket till sommaren....
Eftersom detta var min första film blev det lite experiment-artat....
musiken slutade lite innan bilderna.... men det fixade jag ihop i film 2 sen....

film 1 sommar..
film 2, Cayman Island i helhet....

Hoppas ni tycker det e kul o titta på.... då kanske det blir fler filmer framöver..vem vet??..

Hoppas ni får en underbart trevlig vecka 6..... ett litet steg för sommaren, men ett stort steg för mig :D




Film 2....... Cayman Island... yiahaa**



Tänkte att detta var ett kul sätt att visa istället för bara massa bilder... vad tyckte ni??

Kommentarer
Postat av: brossan



Fan va roligt med bildspelet och den underbara låten =)

gillade dock inte en bild men den får man bjuda på haha =)

Puss puss

2009-02-04 @ 19:02:26
URL: http://mellowdrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0