en modeblogg...

ja alla ni som brukar läsa sidan vet att detta är en 100 pure modeblogg... ehh nej,,,,
men varför inte göra som blondinbella o gänget o moda lite.... inga fula feminister här inte med mina
nya cash-flow tröjor.....

det kostar att ligga på topp när vi klev in på Mq häromdan...åh upptäckte den underbara rean...
hur mycket kläder som helst till vrakpris....


emilio eller bläck till carros födelsedagxsfest på lördag det är frågan??
Det blir nog emilio, lite shadade sådär..passar grymt till en nyfixad o klippt frissa....

kanske ett par schyssta jeans o vitt j&j skärp till detta.....
får halvfjong bara jag tänker på det.... :P, hahaha....



till vänster en mysig grå tröja ...... han bor nu i mitt skåp... han e för skön....
i den tröjan finns det feta resurser *s*....
till höger... en underbart mysig skorta ala emilio.... nu e d party.... :P <3



Blueprint strumpor, själva hjärtat på Mq, inte är det hjärnan iaf.... haha...
det e med dom här man toppar finalveckan i sommar... så där e man inte körd inte, haha.....

stort tack till ida som såg att det var rea , haha.. utan henne hade jag förmodligen missat det helt..
öppnar man bara ögonen lite så....... ser man allt från ett nytt perspektiv, haha..

notan gick på en halv miljon, haha nej inte ens i närheten...
hjärtat ida hittade också lite kläder.... men summan av kardemumman
blev det oss att kosta ett par hundralappar,... inte ens till tusen kom vi upp....åh då
pratar vi Mq...hehe...

sen sebban visade mig filmen o brat-én så har det varit många roliga interna skämt.....
så jag tänkte att för alla er som inte sätt den, här kommer den....
kanske hittar ni något samband med dagens inlägg till text *s*...
ha en supermysig onsdag allesammans.... *nu blir d ligga av* :P


Kommentarer
Postat av: Wiktor

Om pappa betalar får man ligga snyggt =)



Har en ny; Katt åt färg blev dvärg! Hahaha. Ha det bra!

2009-02-25 @ 17:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0