Dagens namn: Henrik :P

sedär ja.. dagens namn är visst henrik.. stort grattis till mig själv på namnsdagen.......
Funderat lite kring åldern 30....
Tror att alla är avundsjuka för att man hinner dit före alla andra *ler*....

liten snabb uppdatering under veckans gång....
jag kallar det för
Hänt i veckan.....................................

Carl Jans citat ifrån radiointervjun.om sin danspartner maria......
det löd nåt likande:
Hon har en romaners valv mellan låren.... haha... undrar om carl-jans nästa move skulle se ut som följande??


Tallhöjden är i full gång nu......
ida hängde med mig en dag på jobbet.. en riktigt rolig kväll...
en liten bild på kvällens förrätt som blev egengjord laxpastrami, med syrlig gurka, gurkvinägrett samt laxrom och
pepparrot... dom tyckte det var smaskens....*


Fredagens fest......
fick höra någonting jag aldrig hört förut *skrattar*...
vi var på en fest.. grannen knackade på bad oss sänka musiken o bad också om att inte spela
samma låt hela tiden..... haha * inte samma låt hela tiden.... you go ladu gaga *skrattar*

om vi ändå hade haft en liten vodoo docka..då skulle hon inte vara så säker på sin sak....


Fet affärsman.....
lite söndagkväll bjöds det på tacolasange hemma hos david o carro.....
efter lite perkulatorkaffe gav vi oss i kast med monopol..... vinnaren blev carro *grattis*....
själv hade jag inte så värst stora inkomster... dock hade jag förhandlat mig till många fri passage :P
*alltid skönt o slippa betala räkningar* *skrattar*


smått o gott

visst var det veckans lösgodis vi pratar om..dock är skålen fortfarande lika full.. man får äta med måtta *s*


Galgberget here we come //// we was here !!!
just det..ida fick sina pjux.... var ute o drog en runda på berget,,,,, himla himla skönt....
måste säga att det är väldigt roligt att ha nån att dela flåsen med uppe bland grus, träd o backar....


Vinslöv.............
Det blev oxå bestämt under veckan att vi skall dra oss mot vinslöv i vår/sommar för att spela lite minigolf med gänget..
Avslutar detta inlägget med en liten holger från vinslöv...
Här pratar han ut om tatuering..... hahaha
han är helt underbar denna mannen............................................. *njut*





Kommentarer
Postat av: Anonym



Grattis på namnsdagen broo.. =)



2009-01-19 @ 15:17:25
URL: http://mellowdrink.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe , du jag ser att du kollat upp holger. har du sett denna , ännu roligare videon med honom ??

http://www.youtube.com/watch?v=6jtWJU0hE1g

2009-01-20 @ 18:36:48
Postat av: Madde

fRÅN madde:)

2009-01-20 @ 18:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0