hade nog en väldans tur....

året var 2009 en lördagkväll... efter lite jobb gjorde jag mig fix fix för en liten utekvöll på mårtensson...
på förfesten var det riktigt roligt..
det var allt ifrån vågen till basshunter o sidospeglar *ler*



haha..visst känner jag en bot.......

efter mycket dansande i schlagerbaren behövde jag lite luft.. tog mig en sån där
cigarett och kände samtidigt att jag behövde lätta lite på trycket...
När jag stod där o lättade trycket körde upp en polisbil o stannade bakom mig...

med en sån där polisröst hörde jag en röst bakom min rygg...
-Nu kniper du av där eller så betalar du 800 kr i böter...
nej jag tar o kniper av här sa jag *ler*..
så berättade polisen för mig varför man inte skall urinera utomhus *s*....

tänkte inte mer på det...
hursomhelst så slapp jag böter..o idag trillar lokaltidningen in med en förstasida som denna *s*


tydligen har det ökat med 200% från 2007 till 2008 å totalt för hela 2008 har det batalats in böter
på 271 200 kronor ..till vår kära finansminister....

så kära vänner.. urinera inte utomhus,,det kan kosta,,alla har inte lika tur som jag har *ler*...
trevlig onsdag allesammans..!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0