vi hade iaf tur me vädret........

vicke vacke väde som man säger uppmot landet....
titta ut o njut av dagens sol... helt helt underbart......
på tal om film skulle man kanske sett vi hade iaf tur med vädret 2, hahaha..... det blev dock ingen
bio häromdagen.... men flygande jacob blev det .. inte helt fys skam en sån där tisdag......

Snart känner jag att våren o sommaren är på väg ..underbart...
Älskar att bli knockad av solstrålarnas varma innebörd....



åh nu har äntligen årets träning för göteborgsvarvet dragit igång...
gjorde premiären i backen förra veckan.... yihaa.. - minusgrader o allt....
Då var gårdagens 5km runda i dimman mycket behagligare....

*dom säger ju att den bästa träningen är den som blir av......* (håller med) :P
åh nu har underbara ida beställt löparpjux oxå så dom trillar väl in på posten denna veckan nån gång...
ni kan ju gissa vad som händer då....
Backträning för hela slanten.... *mys*..... (nu låter jag som värsta träningsfreaket*....)... haha...

Men som sagt.. göteborgsvarvets 30-års jubileum ser man fram emot....
hoppas bara att det går.. eller inte går som för den här stackars killen.... dock kom han på 21;e plats
på tiden 1.09.43.........
-skall bara pressa min tid 40 minuter så spelar vi ju i samma liga jag o han... haha....







Trevlig torsdag allesammans............................
(kanske är det fler än jag som bara längtar till helgen??.. full med jobb, jobb, jobb,,, haha underbart*)

Kommentarer
Postat av: Dennis

Vilken jävla skitunge! Höhö.. :)

2009-01-16 @ 14:21:32
URL: http://torrfoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0