var ute o handlade .....

där står jag snällt i min kö på hemköp o väntar ivrigt på min tur att få betala för de varor jag
så omsorgsfullt har lagt i min korg.... vad får man syn på ???



jo tidningarnas förstasida pryds av zupermannen zlatan som vunnit skytteligan i italien och nån
svenst tennisspelare som slagit ut nadal i franska öppna....
galet underbart roligt tyckte jag att det var.... kul för zlatan som på nåt vis fått med sig hela världen
med hjälp av sina fotbollsfötter... :P

Galna söndagen stod det klart o tydligt med en fet , säkert storlek 22 med nåt nice typsnitt.... galen söndag kan man nog kalla det på jobbet igår med....
grattis alla mödrar på eran stora dag igår... själv vet jag inte hur många mödrar man gjorde lycklig igår när man
körde ut mat igår konstant mellan 12 och 21.... haha.... min gåva till alla er där ute..... god mat.. :P, haha

hittade något kul på nätet när jag idag på min lediga dag surfade runt så snällt i cybervärlden...
En liten intervju med zlatan när han fortfarande spelade för malmö, 19 år gammal.... riktigt kul att se
...han visste redan då vad han ville..... cooolt *, titta o njut :P



194 cm zlatan som gillar att spela data, ibland tv-spel...... haha härligt :P

Njut av den fina värmen som nu nått halmstad... så önksar jag er alla en trevlig måndag :P


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejee Henkan! Vi saknar er!

Jag har ngr nya moves till dig vettja = )hih..gå in o kika på Stampa med Leroy skrattade så jag fick magknip..han driver grymt bra med de olika dansstilarna ;P

Kramar från Tjörn

2009-09-03 @ 14:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0