a day off....

Ja precis..njuter av att vara lite ledig idag....
nu dröjjer det till nästa gång..man får lixom passa på att njuta.....
.............. checklista
*kaffe
*myskläder
*harmonisk avkopplings känsla....

ja... gött som tusan...

Men nu skall jag snart upp på berget och köra mitt sista träningspass inför göteborgsvarvet...
Körde min lilla långrunda i tisdags på 1.7 mil...
Idag blir det lite skojjigare med backintervall träning..det har jag inte gjort sedan jag var elitlöpare
och hade min topp när jag var fjortis..det var tider det....

konstigt nog sprang jag fortare då än vad jag nånsin kommer att göra igen... *skrattar åt mig själv*....haha
Eftersom det är 30-års jubileum blir det galet mycket folk.... får ta på mig en kycklinggul pippidräkt så folk
hittar mig i allt vimmel... haha....
Kan se framför mig när man närmar sig slutet när man börjar bli som tröttast... då springer han bakom mig
med en udd mot stjärten min o säger jobbigt va?!, jobbigt va?!, jobbigt va?!.... hahaha ja....


så ska det bli galet roligt att få hälsa på underbara sandra och andreas... ser fram emot en riktigt toppenhelg....

Något annat som slog mig häromdagen var.... varför inte börja måla??
Jag har ju det i släkten, det där med konst och hantverk.... och jag har ju ,målat tidigare.....
skall nog sikta in mig på lite sköna oljemålningar.....

Dock ligger jag steget före min egen tid så tavlorna lär väl bli berömda efter min levnadstid här på jorden......
Men alltid avkopplande att måla av sig lite..klart positivt blir det ju om det blir snyggt också....
En sak vet jag iaf... det kommer bli mycket henrik i tavlorna...dvs..mycket färg.....

Får väl se vad tiden har att utvisa....
här kommer lite sköna insperationsbilder.....av mina framtida mästerverk...


Bjuder nedan på en liten grillbild från Valborg...
Tack för en underbar fest och tack gud för det fina vädret vi fick avnjuta...

Men som dom brukar säga... efter solsken kommer det regn.... Eller var det tvärtom??, haha
Åh som andreas säger...
a lue trau torchon la pielles..... eller nåt i den stilen??
Nån form av franska slängde han ut sig via tangentbordet *skratta*



Eller som jag säger: Bättre en full henrik vid grillen, än en grill full med henrik :P, haha
å glöm för all del inte bort dagens lilla ordvals:

Sanna ord är alltid vackra
Vackra ord är inte alltid sanna




Kommentarer
Postat av: Brosaan

jag gillar grill posen ;)

2009-05-07 @ 22:45:00
URL: http://mellowdrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0